/ Allmänt / Bilder /

Nu börjas det!

 
En bild på min man som jag tog denna förmiddag. Stackars W! Den ständigt ofrivillige modellen.
 
Har satt ihop ett portfolio och snart publiceras min hemsida. Papper om att starta egen firma har lämnats in och två fotouppdrag är redan inbokade. Känns så galet spännande! Är dock väldigt nervös för att prissätta, så det är tur att jag har en kusin som är fotograf och kan agera guru. Känner mig som världens svinigaste person när jag begär pengar för att göra någonting jag älskar, men annars funkar det ju liksom inte. 
 
Kursen jag har gått tog slut förra fredagen, och redan på onsdagen den veckan var jag tillbaka som vikarie på förskolan. Jobb finns alltid, och det är jag tacksam för.
 
Om bara 1,5 veckor får vi nyckeln till vårt hus och börjar flytta in. Längtar så mycket! Men först vankas det vinterbröllop för finaste C&H. Håller väderprognosen vad den lovar hinner det komma lite mer snö till deras dag. Kommer bli magiskt vackert!