/ Allmänt / Bilder /

Ny kamera!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min underbara Canon EOS 5D Mark II kom i fredags, och jag är som ett barn på julafton - överlycklig! Har hunnit fota en hel del idag. Tur att man har så många, både människor och djur, som vill ställa upp som fotomodeller. Ovan ser ni min fina man, Kjarni och min vackra mamma. Nedan har ni mitt syskonbarn Joel som snart ska bli storebror. 
 
                                                       Canon EOS 5D Mk II, 50 f/1.4. Adobe Camera RAW 6.2
 
#1 / / jessica:

Riktigt bra bilder blir det! Och vilken söt liten pojk!

Svar: Tack! :) Eller hur!
Rakel

#2 / / Kameratrollet - Fotograf i Skåne:

Alltid kul när man får byta upp sig.

Svar: Instämmer!
Rakel

#3 / / Rebecka:

Wiiiiiee! KUL med ny kamera! Fina bilder det blir - ser framemot fler :)

Svar: Jippi!! Tack, det lär bli massvis! :)
Rakel