/ Allmänt / Bilder /

23 och nöjd

 
För er information fyllde jag 23 i torsdags. Mannen väckte mig med sång och frukost på säng, sedan fick karln mig att tacka nej till jobb "Det är ju din födelsedag!" och så spenderade vi en lång stund på IKSU för att gymma, klättra, simma och avsluta med bastu. Cirka tio minuter efter att vi kommit hem ringde det på dörren och sedan  hördes både fotsteg och sång i trappen. Mannen hade såklart ett finger med i spelet, men jag anade ingenting utan blev rejält överraskad och glad när mina svärföräldrar och en av svägerskorna med dotter klev in i hallen. Eftermiddagen fortsatte med ett par paket, en fin teckning, en söt blomma, hämtpizza och avrundades sedan med fika som min storasyster även kom förbi på. En alldeles utmärkt födelsedag med andra ord!
 
Helgen spenderades hemhemma i Lycksele/Umgransele. Som alltid hinner vi aldrig stanna så länge vi skulle vilja på ett och samma ställe, utan flänger och far mellan syskon och föräldrar. Som tur är får vi ses relativt ofta ändå, så det gör kanske inte så mycket. Vi hann mysa med den allra nyaste medlemmen i familjen, och kära hjärtanes alltså så liten och söt man kan vara! Känner mig otroligt lyckligt lottad att få ha så många underbara syskonbarn, men det är inte utan att man börjar längta efter egna små knoddar.
 
Bilderna tog jag i söndags. Kunde inte motstå att kliva ur bilen strax bortanför Furuviksstranden och fota lite. Nedan ser ni den bästa av alla.