/ Allmänt /

It's the most wonderful time of the year

 
Veckan som gick har jag jobbat så gott som heltid som fröken på en förskola där magsjukan härjat. Har druckit mitt hemmakok av ingefära, honung och citron varje morgon och spritat händerna som en tok för att klara mig undan sjukdom. Hittills verkar det fungera.
 
Helgen som gick var W i Lse för att jobba och spela till en kör på mötet. Själv var jag kvar här hemma i Umeå och tog det lugnt. Jag och syster R bakade lussebullar, hallongrottor och knäck tillsammans och lyssnade på julmusik. Mysigt värre! Helgen veckan innan var jag hemhemma för att sjunga tillsammans med halva familjen på en julmässa i Falträsk byastuga. Redan då fick jag in julstämningen i hjärtat och den verkar vilja hålla sig fast inom mig. Så länge snön inte försvinner helt tror jag faktiskt den håller sig till jul. Min julstämning alltså. Adventsljusstakarna är uppe, julstjärnorna och julgardinerna hänger i fönstren och tillockmed en och annan tomte har fått åka fram nu. Nu är den här; the most wonderful time of the year!
 
Canon EOS 60D, 70-200 f/2.8. Camera RAW 6.2
#1 / / Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma:

Härliga bilder :)

Svar: Tack, och detsamma! Dina bilder är underbara! :)
Rakel