/ Allmänt /

Fredagskänsla på en torsdag

En granne till min syster och mig verkar inte vilja släppa taget om julen. Åtminstone inte om sin utebelysning som är virad kring balkongräcket. Själv skulle jag helst vilja byta om till bikini, dra fram solstolen och lapa i mig solen. Riktigt så varmt är det inte än, men idag värmer solen faktiskt riktigt mycket. Det gillar jag.
 
 
För övrigt känns det som om det vore fredag idag. Har inga lektioner imorgon, och därför känns det som om morgondagen vore en helgdag. Måste dock tillbringa kvällen att skriva en argumentativ text på spanska, och fredagen till att skriva två litterära analyser (på spanska de också). Uppgifterna ska bara vara på en sida max, men när det är på spanska så tar det lite (om än inte så mycket) mer tid än vanligt att knåpa ihop.
 
Ps: I helgen är jag i Umeå, så mina kära umeåvänner: vi kanske kan ses? 
#1 / / Paulina:

Ja kära Umevän de vore ju kul, meb bara för att du är i Umeå betyder de inte att jag är de ;).

Svar: Haha, nä det förstås! ;)
Rakel Sikström

#2 / / Cissi :

Jag är i Umeå! Vi ska ses, punkt ;)

Svar: Jippi! :D
Rakel Sikström