/ Allmänt / Bilder /

Midsommar i Dikanäs

Min midsommar spenderades i Dikanäs med alla i familjen Sikström utom Johannes och Elin. Vi hade inte så särskilt bra väder, men det gjorde inte inte så mycket eftersom vi var i gott sällskap. Vi åt god mat, tårta till fika varje dag, plockade blommor, fick underhållning av sötaste A och G, rev garaget/vedförrådet och såg på när C och S.S byggde ett nytt vedförråd. Och så hann vi gå en liten sväng på loppis i Kittelfjäll och vara inne på "Albins" och köpa såpbubblor. Bastning och såpbubble-blåsning hanns också med.  
 
Nu är jag hemma igen, och till min stora förvåning var min moster Maria här uppe med två av de tre barnen Lindberg. Roligt att få träffa lite "egen" släkt också såhär dagarna efter midsommar. 
 
Nu ska jag se senaste avsnittet PLL och sedan ska jag sova. Imorgon väntar en dag i skogen med röjsågen i handen tillsammans med Albin, och sedan på kvällen (om jag orkar dvs) ska jag in till stan för att testa på ett riktigt CrossFit-pass på CrossFit Lycksele.
 
Canon EOS 60D, 70-200 f/2,8 (ej red.)