/ Allmänt / Tankar /

Uppdatering av mitt liv 2.0.1.4

Veckan som gick:
En "värsta smärtan i mitt liv"- upplevelse åt oss var för både mig och W (vid olika tillfällen).
Jag tog mig in på sjuksköterska.
Klump i magen inför hösten som närmar sig med stormsteg.
Nervositet för min omtenta i grammatik.
 
Upptäckten av hur roligt det verkligen är att åka vattenskidor.
Intensivsökning av hyreslägenhet i Umeå. 2:a eller 3:a. Något tips? - Kontakta mig!
 
Denna vecka:
Återkommande huvudvärk sedan åskan drog in över landet.
Fortsatt klump i magen inför hösten och fortsatt nervositet inför omtentan.
Blåmärken på benen av nedröjda träd som råkat falla över mig.
Lycka över min nyinköpta lilla externa hårddisk som ska lätta lite på min sega dators minneslager.
PLL S05E06 
Avundsjukhet och längtansfullhet när jag hör om/ser par som gifter sig i sommar.
Hur målar man ögonbryn?
Söker fortfarande lägenhet. 
 
#1 / / A:

http://www.youtube.com/results?search_query=how+to+fill+in+eyebrows

Svar: Tack A, vem du nu är! :)
Rakel Sikström