/ Allmänt / Tankar /

Summering av 2016

Tänk att jag förvånas lika mycket varje gång - hur fort ett år går. Och vilket år sedan. Jag känner mig äldre - inte bara på grund av att jag snart kan addera ännu ett år till min ålder, utan på grund av allt som hänt under 2016. 
 
Upplevelser som formade mitt 2016:
Köpte en ny kamera
Hängde massor med Umeå-vännerna
Bad mycket och var mer nyfiken på Gud än någonsin
Klättrade både inom- och utomhus
Var på mysig utflykt till Lycksbäcken med fina vänner
Fotade massor
Vikarierade på förskola och fritids
Praktiserade hos min kusin fotografen
Gick på 2st Church-party:s
Välsignades med 3 till syskonbarn
Hälsade på fina vänner i Bredbyn och Lycksele
Solade och körade live till min käre makes låtar två gånger med ett gäng duktiga musiker.
Hälsade på en fin kusin i Stockholm och en fin vän i Skövde
Åkte på en lyckad bilsemester genom Norge
Gästade två vackra bröllop
Kände en makalös lycka som avslutades i smärta och sorg
Åkte på en misslyckad semster till Rhodos (dock ej pga sällskapet, de är alltid fantastiska)
Tältade på Lappis, i Norge och fjällen
Tränade en hel del och hittade en ny favoritövning: toes-to-bar med kip i ringar
Fotade två bröllop och Guldkalaset
Gick en rolig universitetskurs (pågår iofs i två veckor till)
Köpte kedjehus i hemstaden
 
Jahapp. Det var det. Och vad händer nu egentligen(?), är det många som frågar mig. Ja, nu går jag färdigt kursen, sedan börjar jag jobba. Först här i Umeå, sedan när vi flyttar - i Lycksele. Innan den 1/3 är vi ute ur lägenheten och inne i vårt nya hus hemma i Lycksele. Tänk att vi blev hemvändare. Nog för att vi alltid pratat om det, men när det nu äntligen sker så känns det ändå overkligt på något vis. Längtar så!
 
Tack till alla som gjort 2016 till vad det blev! 
#1 / / Paulina :

Tack själv! 😊 2016 är ett år jag inte kommer att glömma. Så kul att ni också blir hemvändare, längtar tills nu flyttar så vi kan forsätta umgås ännu mer 😊 kram

#2 / / Ida:

Längtar tills ni är här! Fint att få hänga med på ditt år ❤️