/ Allmänt /

Tuesday Mood

(Bild från Pinterest)
 
Har just kommit hem från veckans tredje träningspass. Blev Indoor Walking med Hilda och, till vår glädje (och förvåning), Victor(!). Känner mig helt slut i benen, de har jobbat hårt i veckan nu. Men jag pressar dem lite till och ger mig på ännu ett pass IW och CXWORX imorgon tillsammans med Lina. 
 
Idag har jag inte jobbat, utan suttit och pillat med ett visst bröllopshäfte. Mitt i allt kom jag på att oooooh så roligt jag tycker att detta är! Skapa lite olika s.k. "moodboards", pinna saker på pinterest, leta fram gratis clip-arts figurer, leka med olika typsnitt och färgkombinationer, organisera allt i olika mappar på datorn och trixa och fixa i photoshop för att skapa någonting precis som jag vill ha det. Det här MÅSTE jag göra oftare.
 
Måste få tillägga att onsdagarna ger mig en ofantlig glädje och liksom en själslig tillfredställelse. Helt fantastiskt att Gud bryr sig om lilla jag och mina behov. Och alldeles underbart är det att få höra hur han verkar i andras liv också, blir alldeles rörd över hur god han är. 
#1 / / Cecilia Lindberg:

Och tänkt så mycket vi lärde oss då vi satt och kämpade med vår finfina tidning (thumbs up) där i slutet på gymnasiet 😄 Det var grejer det!

Svar: Ja men verkligen! :)
Rakel