/ Allmänt / Bilder / Bröllop /

Herr & Fru Lindberg (1)

Den 29/8 var en dag helt i kärlekens tecken. Finaste Cecilia och Jonas fick säga sitt efterlängtade "ja" till varandra och jag fick äran att vittna det hela. Vigseln ägde rum i Stensele kyrka och jag som aldrig varit där förut förundrades över hur majestätisk den var på insidan. Självklart var vigseln underbart vacker och jag hade svårt att hålla tårarna tillbaka. Som första bilden visar hade brudparet, fullt förståeligt, det med. Jag och William framförde sången A Thousand Years med gråtfärdiga röster och när vigseln var över grattade vi alla det nygifta paret klassiskt på kyrktrappan. Cecilia och Jonas rent strålade av lycka och kärlek till varandra, det var så underbart att se! 
 
Canon EOS 60D, 70-200 f/2.8 och 50 f/1.4, (Photoshop CS5)
#1 / / Cissi:

Hade tänkt kommentera när jag läste inlägget första gången, men det blev lite fördröjt ;) Du har tagit jättefina bilder Rakel! Maaaagiskt <3 Puss!

Svar: Haha, tack så mycket! Ni var (och är) ju så underbart vackra, så det var ju omöjligt att ta en ful bild ;) Puss <3
Rakel