/ Allmänt /

En helg av firande

Helgen bröjade med en riktigt grym konsert på Café Station. Trodde inte att SÅ många skulle komma, kring 90 personer dök upp för att lyssna. Nervöst, men framför allt hur roligt som helst att stå på scen med människorna nedan. Jag har ju liksom aldrig gjort något liknande förut. Och det bästa av allt är att vi gör om det om lite drygt en månad igen på E-festen. De två bilderna nedan är tagna av Williams bror Johannes.
 
Efter konserten fikade vi hemma hos mig och mannen tillsammans med mina systrar och Oskar. Hanna och sistnämnda sov sedan över hos oss men var tyvärr tvugna att åkta tillbaka till Piteå morgonen därpå. Vad gäller mig och W så drog vi en snabbis på Ikea på lördag förmiddag för att sedan ta bilen hemhemåt. Resten av dagen spenderades hemma hos min bror med familj. Brorsan fyllde nämligen 26 år, vilket är väl värt att fira. (Hann såklart med både bebismys och Joel-bus.) 
 
Morgonen därefter drog jag till pingstkyrkan för att hjälpa till med lite körsång, sedan blev det fika och mer firande hemma hos en av Williams bröder med familj. De som firades där var lilla T som fyllde 1 år och svägerskan I, 28 år. För ovanlighetens skull hann vi alltså träffa exakt alla familjemedlemmar ur båda våra familjer denna helg. 
 
 
Nu taggar jag inför torsdagens flygresa ner till huvudstaden där jag ska hälsa på min efterlängtade kusin Emelie, sedan blir det en mindre form av släktträff i Uppsala på lördagen då vi firar moster M som fyller 50 år. På söndag fortsätter jag resan med tåg uppåt landet till Skövde för att hälsa på en efterlängtad Annelie, och tillsammans åker vi sedan tillbaka till Norrland på tisdag. Det blir en såndär mitt-emellan-sportlov-och-påsk-semester. Längtar!