/ Allmänt / Kreativitet / Skolan /

Veckosnack och lite pyssel

Äntligen hänger vädret med på att det snart är sommarlov!
 
I måndags, tisdags och onsdags var jag och Paulina på IKSU och tränade på gymmet. Träningsvärken är minst sagt påtaglig...så det fick bli en vilodag. Fick dock plåga mina ben med en cykeltur till och från VVH (vårdvetarhuset) där jag hade KTC-examination. Fick ge en intramuskulär injektion och blev godkänd direkt på plats, så nu har jag bara tentan kvar innan terminen är över.
 
Medan mannen har lagat mat har jag nu hunnit städa hela lägenheten och pyssla lite smått (bilder nedan, resultatet blev dock lite skrynkligare än planerat..). Ikväll blir det avslutning med hemgruppen med grillning och kubb, och imorgon ska vi visa lägenheten för de som ska hyra över sommaren. 
 
Canon EOS 60D, 50 f/1.4