/ Allmänt / Kreativitet /

Min pysselhörna

Har äntligen fått hem min symaskin, en tung gammal klump från 60-talet som verkar funka fint. Den invigdes igårkväll då jag tillsammans med storasyster skulle lära mig hur den fungerar. Tvärsydde en fluga i det enda tyg jag för tillfället har. Blev ändå rätt så okej bortsett från att jag, i all hast, glömde vika till mittendelen så att sömmen inte skulle synas.
 
Mitt pysselhumör växte sådär fasligt fort som det kan göra och ikväll satt jag och lekte med pennor, papper, tejp och kritor vid skrivbordet i min lilla pysselhörna. Det är ju så roligt att få leva ut kreativiteten!
 
Canon EOS 60D, 50 f/1.4
#1 / / Cecilia Lindberg:

Åh, drömmen!! Jag vill också ha en pysselhörna.. Eller ännu bättre: ett pysselrum!

Svar: Ett helt pysselrum, det vore awesome!
Rakel