/ Allmänt /

Livet i korta drag

Som ni kanske har märkt så har jag bytt bloggdesign. Blev riktigt nice tycker jag. 
 
Hittills har jag hunnit med ett par saker på min ledighet; bygga fårhage, jaga förrymda får, målat inne i stallet, fotat, bastat, umgåtts med vänner, sett Pitch Perfect 2, kört röjsåg, klippt gräset och sorterat bort en massa kläder som ska till Seconhand. Har även försökt sortera bland alla mina miljoners bilder, men det är både svårt och tar en otrolig massa tid. 
 
På tisdag har vi fått en inbjudan av Paulina och hennes Jakob att komma över på kräftskiva. Spännande! Har aldrig ätit kräftor förut, och om jag ska tro en av mina svägerskor så är det en såndär "skräckblandad förtjusning". Hm, får se hur det blir.. den som inte provar får inte veta. Man måste ju utmana sina smaklökar! 
 
W är riktigt taggad på hans CD som snart kommer. Trodde verkligen inte att det skulle bli så pass mycket uppståndelse kring det som det har blivit. De har hört av sig från en radiokanal, webb-tidning och ett skivbolag! (Såklart alla inom genren Westcoast.) Dock återstår det att se om det blir någonting av det över huvud taget. Tycker hur som helst att det är jätteroligt för W:s skull!