/ Allmänt /

Slutet på långdistansförhållandet!

Nu tar vårt långdistansförhållande slut (förhoppningsvis för evigt). William kommer hemhem i kväll någon gång, och denna gång stannar han i Lycksele för resten av sommaren. Nu har vi inte setts på över tre veckor, och jag blir riktigt lycklig i hjärtat när jag inser att vi kanske aldrig mer kommer vara ifrån varandra så länge mer. Jippi! 
 
Till hösten kommer vi båda försöka bosätta oss i Umeå, antingen för att plugga eller för att jobba. Huvudsaken är att vi kommer att bo i samma stad. Halleluja på den! Jag ska inte klaga på den relativt korta tiden vi har levt i ett distansförhållande (ett år + 3 månader när jag var i CR). Men jag är så fantastiskt glad att det är över! 
 
 
Yo no puedo vivir tan distante de ti,
eres tú la ideal somos tal para cual
Yo te necesito como el aire que respiro, 
como huella en el camino, 
como arena al coral 
Te necesito como el cielo a las estrellas 
y el invierno al frio 
 
(Te Necesito - Luis Miguel)
#1 / / Anonym:

Å vad härligt! Det är verkligen inte kul med distansförhållanden :(.

Svar: Ja, det känns verkligen jättehärligt att det är över! :)
Rakel Sikström

#2 / / Cissi:

Lycka!!
Kul att ha er båda i Umeå dessutom :D Kram!

Svar: Känner detsamma! :D Kram på dig!
Rakel Sikström