/ Allmänt /

Studentveckan

Jag borde sova. Har haft en vecka med lite sömn och mycket flängande, och än är det inte över. Jag har fått vara med och fira min fina kusin Emelie på hennes studentdag, och så har jag förstås firat min egna lillasyster på hennes student (idag). Jag har börjat gå kvällskurs för att ta "röjsågskörkortet" och så har jag hunnit läsa Revolt (sista delen i Hungerspelen. Riktigt bra böcker! (Tack Paulina för lånet!)) I morgon kl 14 ska jag infinna mig i Tannbäck för de årliga Tannbäckslägrena. Det första lägret ska jag vara med på, men under det andra som är på veckodagarna kan jag bara komma någon kväll eller så (jobb och kvällskurser). 
 
Wellwell. Skulle bara göra en kort uppdatering om mitt nuvarande liv, så there you go. Två bilder på studenterna för att avsluta:
 
                 Canon EOS 60D, 18-55 f/3,5 (Ej red.)