/ Allmänt /

Reebok på fötterna

Konserten på fashing med Mezzoforte är den bästa livekonserten jag sett och hört. De spelade precis lika tajt som på skiva och jag är helt förstummad över hur de kan vara så musikaliska och samspelta. Galet! 
 
Jag fyllde år förra tisdagen, och firades under veckan utav delar av min umeåboende familj/släkt. Fick bland annat en kakbok, presentkort på Stadium, choklad importerat från amerikat och mormor-stickade vantar. Presentkortet har redan spenterats i nya träningsskor för inomhusbruk och ett träningslinne. 
 
Jag trodde att min glädje i att träna var något som skulle gå över, men nä, jag är mer taggad än någonsin! Inte för att jag tränat länge heller, men så här roligt trodde jag inte att det kunde vara. Har joggat massa förut, men inte tränat hela kroppen på ett sånt här regelbundet sätt förrän nu. Bodypump är en nyfunnen grej för mig, älskar det!
 
Har aldrig gillat att köra på massa maskiner i gymmet, främst kanske för att jag har varit osäker på hur man ska göra. Men också för att jag behöver någon som pushar mig lite, nån som står och skriker åt mig att jag orkar ännu mer. Tränar jag själv är det ju ingen annan än jag själv som vet ifall jag ger upp innan jag gjort ens hälften av vad jag egentligen orkar. Och då har jag fuskat. Så det här med gruppträning ledda av riktiga instruktörer är vekligen min grej. Och med nya skor känns allting så mycket roligare!
 
Mina nya skor! Känns som att gå på moln med dessa på fötterna!