/ Allmänt / Tro /

Vänner för livet

Idag träffade jag min fina vän A över en lunchdate för att ta ikapp lite prat och för att ta farväl innan plugget börjar. Hon iväg till Skövde och jag iväg till Umeå. Att man då aldrig ska få ha alla nära och kära på ett och samma ställe samtidigt någon gång. Menmen, det är väl livet gissar jag. Det är tur att vi har skype och mobiler och sånt, så man kan hålla kontakten ändå. Och sedan är det ju faktiskt inte alltför länge kvar till jul heller. 
 
Är så lycklig över att jag fått bli välsignad med så underbara vänner som jag faktiskt har. Jag är så tacksam över allt de någonsin gett och ger mig av deras kärlek och omtanke, råd och erfarenheter de delar med sig av. Vänner är verkligen någonting jag inte skulle klara mig utan. De hjälper mig vara den bästa versionen av mig själv, utan att egentligen kanske veta om det. Tack för att ni finns! 
 
Ordspråksboken 27:17
 
Canon EOS 60D, 70-200 f/2,8
#1 / / Annelie:

Älskar dig! ❤️

#2 / / Annelie:

Älskar dig! ❤️

Svar: <3
Rakel Sikström