/ Allmänt / Bilder /

En augustikväll

Imorgon är det J&E:s bröllop, en spännande dag med andra ord. Och en lite nervös dag, framför allt för dem kanske, men lite grann för mig också. Dels för att jag ska spela fiol till I:s sång på vigseln (Kärleksvisan, Sarah Dawn Finder), men också på grund av att det inte är alltför länge kvar till mitt egna bröllop. Mitt och Williams. Och det gör mig sådär pirrigt nervös. Därför har jag tillbringat dagen med olika nervlugnande aktiviteter. Bland annat spelat piano, fiol, gosat och lekt med lillkissen, och under regnuppehållet har jag plockat blåbär och tittat till fåren. Allt för att hålla nerverna i schack. Och det fungerar rätt så bra faktiskt. 
 
Canon EOS 60D, 70-200 f/2,8 (Ej red.)
#1 / / Cissi:

Haha, älskar fåren! Snacka om modell-får, som självsäkert tittar in i kameran ;)

Svar: Nä, de är inte foto-skygga precis. :) Dock ser de ju inte ut att vara världens briljantaste kreatur, haha ;)
Rakel Sikström