/ Allmänt / Bilder /

Under bearbetning

Skyndade mig att skriva klart alla inlämningsuppgifter och artiklar som har deadline på måndag. Allt bara för att få hinna leka lite med Photoshop Lightroom. Hehe.. Har suttit och redigerat Costa Rica-bilder i ett par timmar nu, men nu måste jag göra paus i arbetet. Klockan 19:00 ska jag nämligen på gospelövning i Djupvikens kyrka. 
 
Jag har inte lagt upp så många bilder i bloggen förut, men om min redigeringsentusiasm håller i sig lär det bli ändring på det. Här har ni! (Alla bilder är mina som jag tagit med min underbara Canon EOS 60D.)
 
 
Som sagt: alla bilder är tagna och redigerade av mig. (Ja, jag älskar min kamera!) Hade av dumhet inte med mig någonting annat än standardobjektivet heller, så det var tur att alla djur verkade vilja vara med på bild.)
#1 / / Anonym:

SNYGGA BILDER!!!!!!!